söndag 27 november 2011

färdig

nu har jag sprungit klart och är nu ny duschad. skönt!

nu ska jag bara vänta in pappa sen blir de kvällsmat.

när jag va ute å sprang förut så började det att nästan som att bränna under fötterna, de gjorde det sist också men då var det när jag va väldigt nära hemma, men nu va det i början och de är skit jobbigt, vet inte varför det blir så heller ? skit skumt, och jätte obehagligt!

sen börjar jag känna av knäna lite nu igen, fyfan säger jag bara för mina knän! har haft problem med dom länge sen efter att jag slutade handbollen så blev det ju bättre eftersom jag inte rörde på mig något mer. men nu börjar det komma sakta fram igen å de är inte alls kul..
bjuder på en rättså gammal bild på mig! 
tycker ni de ser ut som mig ? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar