torsdag 24 november 2011

Home Sweet Home

hallå där kött å blåbär!
nu har jag kommit hem från skolan, skönt!
hade tänkt att ta mig en springtur efter jag käkat idag, sen skulle jag behöva fråga om jobb, så jag tror de blir det med. servering är det såklart!

har inte vart någon blogging på någon dag nu, men de är för att jag helt enkelt itne har haft lust. har ju annat att göra än att sitta vid datorn. men nu blir det ju ett iaf.

längtar tills imorrn, åååhja! träning då ;)
HANDBOLL in my heart <3<3<3<3<3<3
tack gode gud att jag vågade ta steget å ringa å fråga om handbollen, annars hade jag ju aldrig bleve så lycklig som jag är nu. sen nästa helg blir det min första match för sesongen! spännande å se hur det ska gå.

aja, nu blire å rota i alla skåp för att hitta käk att laga.
ha de så bra sålänge!


känner ni igen mig på kortet ?
ungefär 2,5 år sedan skulle jag kunna tro. hänt mycket på några få år ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar