måndag 21 november 2011

jag är lat






tja de är jag som är Justin Bieber! någon som vill ha min autograf ?

haha, håller på å fuler oss på skolan om att jag ser ut som JB i den frillen, ska bara få lite längre lugg så ser jag mer ut som honom. synd bara att han har klippt sig ;)

visste ni att i någon gång under april såg jag ut såhär.

snaggat på halva håret å lågnt på andra halvan, men sen tyckte endel att jag skulle raka hela så gjorde jag de. men de va också för att jag inte hade orken till att klippa mig, men nu har de just växt som ni kan se på denna bilden.


nu hade jag iaf tänkt att fixa käk, vet inte vad jag ska göra heller, får se vad som finns! 
och om jag orkar kan jag ju gå till affären och köpa mjölk.

TODAY, hade vi bara servering i skolan, iaf min grupp, dom andra har kök nu som jag hade i början av året.
sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. antagligen inte så mycket men aja! 

vad har ni gjort idag eller vad ska ni hitta på ? :)

2 kommentarer: