söndag 27 november 2011

Längtar sååå!

till helgen så blir det min första handbolls match! förtår ni då hur taggad jag är ?
blir att springa så bara mycket jag kan nu för att få upp kondisen!

var å kollade när lillsyrran spelade match idag, tyvärr förlorade dom men dom va riktigt trötta å sletna, syndes de!
efter deras match åkte vi in till sunsta hallen och kollade när både yngre killar å äldre både tjejerna å killarna spela.
riktigt bra faktiskt. sen att se snygga killar på köpet är ju heller aldrig fel. haha!
va en där som va riktigt mumma! ;)




Nu har jag påbörjat maten iaf, blir fiskpinnar och pasta, käka, smälta maten sen ut å springa. blir finfint detta!
ska komma i min gamla härliga form som jag hade, fast nu denna gången snäppet bättre.

Hur har eran dag sett ut än sålänge ? :)

1 kommentar:

  1. Skönt att springa:)
    Själv har man bara suttit hemma, fast skrivit bok och gjort smycken.

    SvaraRadera