söndag 20 november 2011

Söndag

Nu skippar vi mobil blogg för stunden, för nu sitter jag vid en dator! hade bara ingen lust att va vid datorn när jag va med alex, men eftersom han inte är här just nu så kan jag göra det!

Dagen what to do är att jag ska åka in te hallen idag och kolla när laget spelar mot brukspöjkera.
synd bara att jag inte kan vara med :(
men jag hoppas på att kunna vara med nästa helg!

vet inte om jag hade tänkt att åka hem idag eller inte.. skulle va bra tror ja. ska ha servering imorrn och då måste man ha svarta byxer vilket jag inte har med mig hit. men de är så otroligt tråkigt att betala, hatert...
eftersom jag betalar med visa kortet, annars hade de inte gjort mig så mycket ;)

nu ska jag iaf pallra mig ner för att käka frukost, sen blir de att fixa iordnings sig.
skriver senare, ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar