söndag 4 december 2011

pictures

bild från i sommras. fått lite längre hår nu! 
bild från skolan när jag hade halva håret rakat! 
sommras, saknar denna bruden alltså! 
jag å dessa två girls på partyyy! 
jga å emma i stan å testar kläder!
nyår 2010!
jag å eve!
marina å jag. va blond då också, haha!
sommarjobbet 2010!
skolavslutning när jag gick ur 9an!
hahaha, fin kväll! kanske ser onykter ut men va spiknykter, haha. saknar alla som man umgicks med för några år sen!
väldigt korthårig, här hade jag även piercing i läppen!
sommras.
gammal bild. längtar tills jag får så långt hår, även fast detta är löshår ;)
bruna linser. rätt söt va man ju ;)
wohoo
halva håret rakat här med
denna hårfärgen jag ahr här är så galet snygg! vill ha den igen. haha
bild när jag hade snakebites
haha, fint detta kortet.
så jävla snyggt med septum. synd att jag inte kan skaffa det eftersom jag spelar handboll. blir nog svårt eftresom att någon jävel skulle säkert få tag i den å rycka. eller att den fastnar å slits av på nått hemskt sätt. 
hade tråkigt när jag väntade på alex, så jag pirecade ögonbrynet. 
en piercing jag har haft
förra sommaren. 



1 kommentar: