fredag 28 oktober 2011

hatar internetshopping!!

Har precis kommit kommit ur en varm dusch. Skulle kunna bo i duschen faktiskt, så himla varmt å skönt!



åh vad jag inte tycker om att internet beställa saker! det är så hemskt, varje gång så får jag som ett konstigt pirr i magen när jag skickat iväg ordern. Känns alltid som att jag gjort fel å att jag valt fel. nej fy, något jag inte gillar!
då går jag hällre till affären och trängs, får då kan jag iaf pröva å allt det man inte kan på nätet!
beställde halloween dräkt, och en peruk till det. kommer bli kanon! nu ska jag bara hitta knästrumper med rosett på.   ska ni klä ut er på halloween ? och isf vad ? :)


Just nu sitter jag och inväntar min pappa som ska komma hem, då blir det käk sen sitta lite vid TV och därefter gå och lägga sig. Imorgon är det skola, blir nog att träffa någon efter det och efter det är det handbollsträning. Kvällen imorrn efter allt detta är inte planerad, blir nog en hemmakväll hemma hos alex.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar