fredag 28 oktober 2011

min rygg tar död på mig


Tribal Grim Reaper Tattoo (Wicked Cool!)

Har suttit och målat en bild nu jag vet inte hur länge. är inte duktig men gjorde det bara för att jag inte har något annat för mig.
måste sitta å sträcka på mig hela tiden, för så fort jag glömmer det så gör min rygg något så galet ont, den tar död på mig!

jobbig bild vill jag lova...
det är den bilden ni ser till höger det är som jag har höllt på med nu ett tag, men
slutade för att de va så galet jobbigt.

tänkte ge lite bra musiktips, till er som gillar lite hårdare musik!



Slipknot - psychosocial
Raunchy - warriors
The agonist - thank you pain
Woe is me - fame over demise


några stycken som jag gillar skarpt!
lyssnar även på lite RNB, men detta är det jag gillar allra mäst.

vad lyssnar ni på för slags musik ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar