torsdag 27 oktober 2011

My best friend and I


hejhej hallå ja!

sitter hemma hos min allra bästa vän alex som inte alls är hemma nu, inte en lite hemma är han.
ska övernatta här hade jag tänkt.
så jag har inte så mycket att göra mer än att lyssna på musik och sitta vid facebook.

eftersom det inte är någon som vet något specielt om mig förutom dom 10 sakerna som jag skrev förut så tänkte jag berätta lite snabbt om mig utan att ni ska tröttna. *blink* eller ?

jag bor i ''stor staden Karlstad''  (och ja, jag pratar som en bonne) hos min älskade pappa som jag flyttade dit i början på sommarlovet.
jag går i 2a året på gymnasiumet, som jag då går Hotell&Resturang, med inrikting servering, och där med vill jag bli bartänder.
i ungefär hela mitt liv har jag spelat handboll, slutade tyvärr med det för ca 2 år sedan, men har alltid viljat börja igen, men att ringa å prata är inte mig grej, så har varit feg. men tillslut vågade jag, så nu spelar jag igen i Grums!
förövrigt så är jag 17, född 1994 i Februari. 4 månader kvar tills jag är 18! längtan är enoooorm!
och såhär ser jag ut, haha. fast ni fårtänka bort mina föredetta snakebites.
jätte fin bild.
gillar verkligen min keps frill ♥


har ni lite andra funderingar på vem jag är så är det bara att fråga så ska jag svara på det!

ha de fint sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar