fredag 9 december 2011

Torsdag

Åh imorrn är det fredag! så jag har längtat!
Tisdagar, Fredagar och helger är de bästa dagarna verkligen, tisdagar och fredagar har jag handbollsträning, sen på helgerna är det matcher. kan de bli så mycket bättre för mig ?

de är det här jag lever för, det är detta jag brinner för. 
att sluta va de dummaste jag någonsin gjort, mena att börja igen är bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. 

Iaf, har ägnat nästan hela dagen åt att tvätta kläder, va en rättså stor hög jag tvättade, så de tog sin ''lilla'' tid.
men nu är jag ju klar å alla kläderna ligger i garderoben.

längtar även till en annan sak imorrn, inte handbollen men en annan sak somsagt. kommer bli löövly!

nu blir de slappa framför tvn å sen söve, eller kanske tillomed hoppa in i sängen direkt ?

jaja, hade så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar