onsdag 7 december 2011

update

Känns som om de va länge sen jag blogga. iaf så har jag inte uppdaterat så himla bra.
Har haft träning, skola, sen vart med folk. så jag har aldrig haft tid till att göra det egentligen.
sen när jag kommer hem är jag jätte trött, och jag vet absolut inte vad jag ska skriva om.
De är ju inte så kul att läsa sånt här skit hela tiden, sen har jag hur dålig fantasi också. då menar jag verkligen JÄTTE dålig!

Kan ju säga att jag vill ha freda och sönda nu direkt. På freda är de träning sen på sönda är det match mot storfors igen, fast denna gången spelar vi på hemma planen. *tummar upp*

JUST NU försöker jag hitta ett par hörlurar som jag vill ha, vet exakt hur dom ser ut men jag vet inte vad dom heter eller något, och när jg försöker förklara för någon hur dom ser ut så liknar dom mest som ett (?).....




ÅH WOHOOO! kollar google just nu, sökte på hörlurar och vad hittar jag inte då ?
jo hörlurarna jag vill ha! iaf modellen, färgen vill jag ha i en annan färg. WOHOOO! super glad!
ska ha dom när jag åker bräda hade jag tänkt, även vanligtvis också, men de va just te när jag är ute å glider på brädan jag ville ha dom te! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar