måndag 27 februari 2012

tjockis

TODAAAY... 
vaknade vid 12 tiden idag tror ja (????????), så gick jag upp å solade direkt i mitt solarium. fan va skönt det är att ha ett eget hemma ist för att betala massa pengar för att gå å sola. ;)

sen efter att ha solat tog jag och hängde upp lite tvätt, käkade frukost. 
drog sedan ut med hunden till affären för att köpa saker till maten som mamma fixade,
 även för att själv komma ut å få luft. så himla skönt att ha en hund med sig ut,
 slippa gå ensam osv. ni som har hund vet ju vad jag menar ? 
skönt att ha sällskap. och eftersom jag inte alls är tjejig utav mig så leker jag faktiskt med mina syskon, 
alltså nu menar jag att jag kan springa runt och tönta mig och leka i snön, 
göra allt små barnen gör, för de tycker jag är skit kul! å de är ju så jag själv är som person, faktiskt! 

sen har jag bara vart ute å lekt av med hunden å kollat på 

Big Brother. så jäkla bra! haha
käkat massa godis också, igen.. så de ska va! 
medans alla klagar på att dom väger så mycket å dom är så feta så unnar jag mig något gott faktiskt. 
lever ju bara en gång vafan!? ;)
men jag tränar och rör ju på mig så de gör inget. och jag mår inte dåligt över min vikt eller min kropp. 

hade tänkt att hoppa in i solariumet igen faktiskt. känner att jag inte blir brunare.. :( 
kanske kommer bli som hon tjejen jag såg på TV, hon solade flera gånger om dagen och varje dag. för att annars kände hon sig inte snygg å sexig.. ? 
fast så är inte jag. haha




nu har jag inget mer att skriva. höres! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar