fredag 24 februari 2012

träning

Nu strax drar jag iväg på träning, va ett tag sen nu jag va med och tränade. 
Nu håller jag iaf på att fixa käk, blir bara pasta. orkar inget annat. 

Iaf, är så sjukt taggad på att pierca mig! känner att så som jag ser ut JUSST NU skulle min piercing passa så jävla bra i nosen. BIG LOVE! 
ingen vet ju vad det är jag ska göra. tror jag iaf ? haha. 
varit fram och tillbaka med att skaffa denna piercingen, beslutsångets osv.. 
men nu är jag sjukt taggad på att göra den! 
kommer bli så jävla nice!

sen måste jag säga att de är så gött att jag börjat gå utan smink, ska aldrig mer sminka mig till vardags. 
för jag känner ändå att jag ser bra ut utan det. så de är nice! de ända jag gör är att fylla i ögonbryna, mer behövs de inte ? ;) 
är man brun å snygg behöver man inge smink, haha. 
inga fel på mitt självförtroende! 
de är på topp vill jag lova. 

















inte någon skit bra bild men de blir bra ändå! 

är de någon som kan gissa vad jag vill göra för slags piercing ? 

LEDTRÅD! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar